فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ پنج توصیه برای گفتگو با همسر پرتوقع زندگی با روبان‌های رنگی پاک کردن لکه شیر از روی فرش | برای رفع بوی بد شیر از روی فرش چه کنیم؟ چگونه توت را خشک کنیم که سیاه نشود ؟ | ۴ روش خشک کردن توت سفید در خانه تقویت ۷ عضو بدن با بوییدن گل سرخ علت سفیدک زدن لباس در ماشین لباسشویی و رفع آن چگونه مصرف برق لباسشویی و اتو را کم کنیم؟ اهدای ۸۰ هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر | نرخ باروری ثابت مانده است بارش باران شهر‌های خراسان رضوی را فراگرفت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند خواص شگفت انگیز روغن دنبه برای پوست | جوانسازی پوست با این روغن پرخاصیت ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو ضرری که نوشیدن قهوه با معده خالی برای سلامتی دارد چرا غذا‌های کودکان باید حاوی پروتئین باشد؟ یک‌سوم ایرانی‌‌ها فشارخون بالا دارند | ارتباط ازدواج‌‌های فامیلی با فشارخون بالا پژوهشگران مشهدی اسپری ضد تعریق گیاهی تولید کردند
سرخط خبرها

نظارت ۵۰۸ ناظر بهداشتی بر محل‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۲۶۳۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
نظارت ۵۰۸ ناظر بهداشتی بر محل‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در مشهد
رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵۰۸ ناظر بهداشتی در قالب ۲۲۰ تیم بازرسی کار نظارت بر محل‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت را بر عهده دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهندس محمد باباخانی اظهار کرد: در ایام فرخنده دهه مهدویت که مراسم‌ها، محافل‌ها و مجالس‌های جشن و شادی در مساجد، هیئات مذهبی، منازل، خیمه‌ها، موکب‌ها و تکایا داریم بر تهیه و توزیع بهداشتی مواد غذایی، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها تأکید داریم.

وی تصریح کرد: نکته بسیار مهم در خصوص مواد غذایی پخته شده این است که غذا‌های گرم باید در دمای بالای ۶۰ درجه یا زیر ۴ درجه نگهداری شود تا آن غذا در زمان مصرف با کاهش کیفیت همراه نباشد.

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته هیچگونه موردی از شکایت، مسمومیت، تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضایی نداشتیم و این مهم نشان از توجه بالای برگزارکنندگان این مراسم‌ها به رعایت مسائل بهداشتی داشته است.

مهندس باباخانی افزود: ما در این ایام و با توجه به وجود ویروس‌های فصلی بر داشتن تهویه مناسب در محل‌های سرپوشیده تأکید داریم تا که مشکلی برای هیچ یک از حاضران در این مراسم‌ها به‌وجود نیاید.

وی با تأکید بر اینکه از بانیان و برگزار کنندگان مجالس‌ها و مراسم‌های جشن میلاد امام زمان (عج) می‌خواهیم ضمن رعایت تمامی نکات بهداشتی و لحاظ کردن تهویه مناسب در محل، توزیع مواد غذایی بسته‌بندی شده را در اولویت قرار دهند، گفت: همچنین از مردم هم می‌خواهیم که نذری‌های دریافتی را در همان لحظه مصرف کنند تا که دچار مشکل نشوند.

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی در فضا‌های روباز و سرپوشیده بلافاصله موضوع را به سامانه تلفنی ۱۹۰ اعلام کنند تا که پیگیری و اقدام لازم و به‌موقع توسط ناظران و بازرسان سلامت محیط صورت پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->